beslutet

Jag är dödstrött. Efter skolan väntade vi lucia-människor en timme (!!!!) innan träningen började 15:30. Sedan sjöng vi i 45 minuter. Jag och Linn gick ner på stan efter skolan och åt på subway och gick runt lite, och sedan gick vi till borgis. Vi irrade bort oss lite ett tag (dåligt lokalsinne, dåligt, dåligt) men sedan hittade vi skolan. Vi gick värsta omvägen, kan ha varit därför vi irrade bort oss, haha. Det var i alla fall öppet hus på borgarskolan och jag gick med Linn och Frida på SPEs presentation, även fast jag inte är ett dugg intresserad av ekonomiprogrammet, verkar skittråkigt. Mammas program, förlåt mamma. Sedan följde mamma med mig till SPMs presentation, och vi fick gå över till mediebyggnaden efter 10 minuter och såg en film. Jag ska gå media. Inte SPM, MEDIA! Jag vill inte gå mesmedia, höhö. Nu har jag bestämt mig. I och för sig bestämde jag mig nog för länge sedan, bara det att jag inte visste vad mer som fanns. Men nu vet jag! Och inget av de andra programmen intresserar mig ett dugg. Det finns datorer och kameror överallt på medieprogrammet, ni förstår att jag kommer att vara i himmelriket va?



/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0