destination världen

Idag köpte jag det, har spelat hela eftermiddagen. Det var inte alls som jag trodde att det skulle vara, men det är helt okej ändå. Inte alls lika kul som The Sims 2 Jorden Runt, men ändå bra.

Champs les Sims, Frankrike:





Fransk kille som spurtar nerför gatan.



I Frankrike var det moppe som gällde.



I Frankrike finns det ju vingårdar, men de har inte med alkohol i sims. Istället finns det en nektargård!



Min sim gjorde egen nektar... fräscht.



På äventyr i en fransk grotta!

Al Simhara, Egypten:

 

När man kommer till ett land ser det ut såhär. Det här är Egypten. Tyckte det var lite coolt.




Man kan få uppdrag när man är utomlands, precis som man kan när man är hemma. Det är inte särskilt svåra uppdrag, men har man otur kan simmen dödas av en mumie eller liknande. I den här videon ska min sim hitta några papper i en egyptisk grotta. På slutet lämnar hon över dem till en tant som bor ute i öknen. Fråga mig inte varför tanten spelar värsta popmusiken eller varför hon står och tänker på en enhörning.


 
Jag har varken videos eller bilder från Kina, men det kanske kommer någon annan dag.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0