hungrig

Å, vad jag är hungrig. Har typ gått runt hela stan idag. Tänkte gå ner till ån och fota lite men det slutade med att jag gick runt hela stan. Det är svårt att hitta fina saker att fota i november, allt är grått och brunt och blött. När jag kom hem hade jag jätteont i benen, måste ha gått många kilometer, haha. Fick en del fina foton i alla fall, lägger upp dem senare.

Ikväll ska jag (och Gustaf, men jag måste ju ta hand om honom också, hehe) vara barnvakt. Alva och Tilde kommer hit, mamma och pappa ska på bio med deras föräldrar så då får de vara här.

Rabih åkte ut igår. Jag tyckte Eddie skulle ha åkt ut, det lät förjävligt när han sjöng.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0