jai ho



Jag MÅSTE sluta bli beroende av låtar! När jag väl hittar en låt som jag älskar lyssnar jag på den 100 gånger i rad. Samma sak med filmer, förrut tittade jag på Mean Girls nästan varje kväll!! Mean Girls liksom... den är ju inte ens särskilt bra. Igår lyssnade jag på Shut up med Black Eyed Peas (åååh vad den är bra!) alldeles för många gånger i rad, och kvällen innan det var det Girls just wanna have fun som gällde. Jag är trött på mig själv, helt ärligt. Den här låten är i alla fall... extremt bra. Och jag har lyssnat på den ända sedan jag kom hem.

Imorse när jag skulle gå till skolan hittade jag inte mina nycklar. Jag fick värsta panikattacken och blev helt galen. Spang runt i lägenheten som en mentalpatient och försökte hitta de där jävla nycklarna. 10 minuter senare hittade jag dem på skrivbordet i mitt rum. Jag hade lagt dem där innan jag gått ut i hallen. SMARTASS. Då var det bara 10 minuter kvar tills i började men jag hann ändå. Puh.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: linn

Smarto :) Haha, glöm inte bloggän :D<3

2009-11-24 @ 17:01:55
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Amos

Den där låten är med i slumdog millionair!

2009-11-25 @ 14:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0