min svanskota heter aj

När jag kom hem slängde jag mig ner i soffan. Det skulle jag inte ha gjort. Jag landade med svanskotan rakt på den hårda soffkanten (vi har inte en träsoffa, men vi har en divan och det finns en väldigt hård kant på den) och det gjorde så jääääääääääävla ont! Jag kan knappt röra mig nu, om jag rör mig för häftigt så skriker jag nästan. Det var längesedan jag nästan gråtit av smärta. Det här MÅSTE gå över tills imorgon, annars kommer jag röra mig väldigt långsamt hela dagen. Eller också kommer jag inte kunna resa mig ur sängen, haha. Det vore hemskt, så var det när jag hade nackspärr för länge sedan. Jag skulle svara när min telefon ringde, men hann inte komma upp ur sängen. Efter en kvart kunde jag ringa upp, hehe.

Jag försov mig imorse! Larmet på min mobil är helt opålitligt, det ringde inte som det skulle. Mamma väckte mig men sedan somnade jag om och vaknade en kvart innan vi började. LYCKAT! Jag kom tio minuter för sent, så jag hann komma dit på 25 minuter i alla fall. Hon skrev inte ens upp att jag kom försent, och nu står det ingenting på schoolsoft heller, hahaha. Det var ju bra i alla fall.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

mööööööööh, jag kom tre minuter sent och fick en late (kan bero på att jag inte overslept utan att jag got lost när jag cyklade till skolan, hur är det inte trovärdigt?)<

2009-11-16 @ 20:33:45
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0