nämen heeeeeeeeeeeeej

Goddagens. Åååå vad jag inte känner mig normal. Jag är ganska glad. Jag vill skratta hela tiden. JAG SKA SE NEW MOON IMORGON ALLA SMÅ BABIANER! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! JAG ÄR SÅ GLAD.

Jag såg fram emot att gå hem tidigt idag. Har kommit hem så sent de senaste dagarna och idag slutade vi två. Men neeeeej neeeej, ändrade planer. Jag bokade tid med ms Skanser, hon som hjälper oss med gymnasievalet. Först skulle Sofia prata med henne så jag och Frida satt och gjorde lite läxor. Jag fick hjälp med vår muntliga spanskaredovisning av ms Everlönn. Vår spanskalärare är KNÄPP! Helt koko. Efter varje presentation säger hon högt till hela klassen ad hon tyckte (hon säger nästan samma sak till varje person) och sedan får några ur klassen säga vad de skulle sätta för betyg och sedan sätter hon det betyget. Helt sjukt dåligt. Jag saknar Everlönn!



Världens snyggaste bild på UFO-wilma.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG MEEED, EVERLÖNN ÄR BÄST OCH VI TVÅ ÄR ONORMALA!!!!! AAAAAAAAAAAAAAH!! <3<3<3<3



NEEEEEEEEEW MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!

2009-11-18 @ 19:23:37
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0