new moon stills!

På msn fanns det en video med New Moon bakom kulisserna!!! Jag var tvungen att printa, det fanns delar av filmen som jag inte hade sett innan.

Haha, kolla blickarna! Jacob är en retsticka.



Jag trodde att de skulle välja värsta biffarna att vara varulvar eftersom att de beskrivs som väldigt starka i boken, men så starka ser inte de där killarna ut. Men det verkar som att de har gjort ett bra jobb ändå!





Han ser inte ut att vara sjutton. I den här filmen ser han så gammal ut, det gjorde han inte i första.

DUMMA FILM, KOM UT NÅGON GÅNG!!!!!!!!!

/ Emelie


Kommentarer
Postat av: Sofia

JA!!!!!!! ASSÅ VI KAN JU INTE VÄNTA NÅ MER!! <33 VISSTE DU ATT NEW MOON HAR PREMIÄR DEN 18 I ITALIEN!!? OM VI HADE VETAT DET HÄR LITE TIDIGARE SKULLE VI JU FLYKT DIT OCH SETT DEN DÄR IST! VI KUNDE HA BOTT HOS MIN MOSTER!! :D SPELAR ROLL ATT DEN ÄR PÅ ITALENSKA!! :D



JAG ÄLSKAR ATT SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER!! <3

2009-11-07 @ 14:01:27
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: johanna blomkvist

omg omg omg, jag dööööööööööööööör.

2009-11-10 @ 22:21:01
URL: http://bjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0