obeskrivligt

Jag sett New Moon nu. Den var så OTROLIGT bra! Jag ska se den igen nästa vecka, eller veckan efter det. Fyfan alltså vad bra den var! Twilight är riktigt kass i jämförelse. Jag har varit skapligt trött idag, filmen slutade 2:20. Medan jag och Sofia väntade på hennes pappa dansade vi lite i ett parkeringshus, haha. Kommer knappt ihåg något, var som i trans p.g.a trötthet och fascination efter att ha sett filmen. 

Efter pausen, innan New Moon började, faktiskt precis efter min sista mobilblogg, lottade de ut saker, två Twilight-affischer och en skiva. Tjejen sa bara ett random stolsnummer (av ca 300 stolar tror jag) och så fick den personen som hade stolen svara på en fråga om New Moon. Hade man rätt på frågan fick man pris. Hon gick från låga nummer till höga nummer. Vi satt på 10:e raden så vi var bland de sista. Sofia satt och bad till gud att det skulle bli hennes stol, 202, haha. "Stol nr... tvåhundraaaa... ett!" 201. Min stol! Haha! Jag fick svara på en fråga och hade rätt, fick en affisch! Vi satt dock så högt upp (stor salong!) så det var svårt att svara så att det hördes, hon stod liksom längst ner. Men yey!



Wilma ♥ Edward.

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0