öhum

Ååååå, det är så frustrerande. Jag hade en jättebra sak att blogga om, men nu har jag glömt bort vad det var. Jag måste ha världens sämsta minne.

JAG LÄNGTAR TILL JULLOVET. Men det gör nog alla. Jag ska ta så mycket bilder på Gran Canaria, så mycket, så mycket. Två veckor liksom! Det är nästan det jag ser mest fram emot, haha.

Jag fick reda på en sak idag som jag höll på att dö av igår kväll. Jag var bara tvungen att få veta, annars hade jag blivit galen. Nu vet jag. Hahahahahaaa. Ska jag berätta? Nej, det ska jag inte göra. dum är jag i alla fall inte. Även fast det här testet på facebook sa något helt annat:

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: linn

Haha, jag vill veta hemligheten :D<3

2009-11-25 @ 17:28:06
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Hippotatamus

Berätta den j@$#a hemligheten!

2009-11-25 @ 18:12:26
Postat av: Sofia

Jag meeed! :D<3 Men när du åker till Gran Canaria så kom ihåg laddaren, vad du än gör... Gör inte samma tabbe som jag gjorde, jag glömde laddaren hemma och kameran hade jättelite batteri när vi åkte hemmifrån... -.- x)

2009-11-25 @ 18:19:23
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0