sprutan

JAG TOG SPRUTAN IDAG. Jag känner inte ovansidan av min hand, buhu. Är bortdomnad. Antar att det går bort snart. Nu är det väl bara att vänta och se om man får feber, många verkar ju få det.

Frida simmade typ efteråt och jag var på väg att svimma. Jag såg först vita prickar överallt framför mig och sedan började allt bli suddigt. Det kändes som att någon satte stora lock för mina öron. Jag blev tvungen att blunda och ta några djupa andetag. Sedan kändes det bra igen!

Jag har inte så ont i armen, är mest bara domnad i handen. Det känns skitäckligt. Jag HOPPAS att det går över snart. Sitter och googlar det och det verkar som att fler än jag har fått så. Google alltså. Svaret på allt, haha. Så fort något känns fel så googlar jag. Det känns liksom tryggt.

När Gustaf skulle värma bullar för en stund sedan så var vår micro cp. Eller ja, den är alltid helt störd. Den lägger av ibland och det brukar hjälpa om man slår jättehårt på den. Inte idag. Idag blev det kortslutning i köket och i mammas och pappas sovrum. Detta betydde: INGET INTERNET. Jag började genast få panik och försökte komma på en lösning. Jag letade efter några slags proppar och jag hittade några i klädkammaren. Ringde till mamma för att vara säker på att jag inte skulle göra saken värre genom att ändra på den där switchen. Worked like a charm! Så nu har jag internet. Uppenbarligen.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: linn

Frida svimmade** Haha, simmade hon efter sprutan? hahaha.. xD<3

2009-11-10 @ 15:56:09
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, det hade vart bättre om jag hade fått simma ju, x)<3

2009-11-10 @ 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0