tratten



Ser ni den stora blå skålen? Det är spacebowl, men jag vill kalla den för tratten istället, låter mycket sötare. Det är en skiiiitsnabb vattenrutschbana som leder till tratten och så åker man runt, runt inne i den för att tillslut falla rakt ner i poolen genom ett hål. Ungefär som att bli nerspolad i toaletten. Fast antagligen roligare. Jag var skiträdd första gången jag slängde mig ner i det där röret, åååå vad rädd jag var. Men det såg så kul ut att jag var tvungen att prova. Och sedan åkte vi ungefär 100 gånger, haha. Jag skrek som en galning varenda gång, det går inte att låta bli att skrika när det går sådär fort!

Världens minsta badhus, men den där trattsaken räddade det!

Imorgon ska jag ner på stan och köpa The Sims 3 Destination Världen! Det kom ut igår tror jag. Någon annan än jag som ska köpa det?



/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0