dålig

Nu måste jag städa mitt rum. Jag blir alltid så arg när jag ska städa. Det beror på att jag är så OTROLIGT dålig på det. Ni kanske inte visste att man kunde vara dålig på att städa. Då har ni inte sett mig städa. Det kan ta runt 5 timmar för mig att städa rummet, och då brukar det inte vara så stökigt. Jag blir alltid distraherad av något. Hittar jag en rolig bok som jag inte har sett på länge bakom någon dammig hylla, då måste jag ju läsa den. Och har jag musik på brukar jag ibland stanna upp och bara lyssna på musiken istället för att plocka undan strumpor från golvet.

Mamma stängde dörren till mitt rum för en liten stund sedan, och när hon gjorde det skrek Wilma och fräste högt. Jag blev skiträdd! Hon låg bakom dörren, men tassen mellan väggen och dörren, och när mamma stängde klämdes tassen. Stackars Catiepie.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

ojojj, xD För mig så tar det också en lång tid när jag städar, men det är för att jag är så noggrann och tycker om det ;) <33

2009-10-17 @ 11:43:54
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0