glosor och lyxkupéer

Sitter och pluggar på glosorna på glosor.eu. Fantastisk (min mattelärares favoritord) hemsida! Om ni blir medlem får ni se till att bli vän med mig, jag heter lilldillen... mamma gjorde mitt konto, jag hette lilldillen på lunarstorm när jag var mindre, haha.

Cyklade med mamma till gasklockorna och gick på öppet hus-grejen. Det var inte särskilt bra. Ingen som pratade eller någonting, alla bara stod där med godis och dricka, hehe. Det enda jag var intresserad av var JB och mamma var mest intresserad av att smyga på Thoréns, sin värsta fiende. Hon hade till och med sin Borgarskolanjacka på sig, det står "Borgarskolan ekonomi" eller något sådant på ryggen.

Måste göra min alldeles underbart fantastiska matteläxa snart också, men först måste vi äta så jag inte svimmar. Potatisgratäng och kött, möms. Pappa är i Luleå nu, då passar vi på att äta god mat, höhö. Han jobbar ju på banverket, och när han åker tåg får han "lyxkupé" (hur lyxigt det nu än kan det bli på ett tåg) med egen toalett och dusch. Och en aaaaaaaalldeles egen säng. Med eget täcke och egen kudde. Och egna underkläder.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0