jag har ont i pannan

  • Gå in på google  
  • Slå pannan i tangentbordet
  • Ta den första bilden du får upp
  • Ladda upp den på din bdb blogg



Hahaha, jag var tvungen!

Sofia den lilla skitungen kommer säkert sola och bada (pinacolada) hela dagen. Hon åkte till Mallorca imorse så hon ligger väl i en solstol och latar sig nu. JAG VILL HA JULLOV.

Men men, man får väl vara nöjd med höstlov också. Jag tar det jag får... hahahahaha. GUUUD vad skönt att vara ledig en vecka. Vi kanske ska åka till Stockholm några dagar, får se hur det blir med det.

Förresten sög det att Nicklas åkte ut ur Idol igår.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, igår skulle faktiskt ;jag erkänner; Tove åka ut, hennes röst stämmde inte alls!

2009-10-25 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0