love at first sight





Om ni undrar vad det stod på tårtan från början så ska jag berätta: "Jag fyller 15 år". JAG hade ju gjort tårtan så jag tyckte att det kändes lite schizofrent att skriva "Emelie fyller 15 år". Det var väl smart?

Bästa födelsedagspresenten någonsin. Jag förstår inte hur jag ska kunna lägga ifrån mig kameran. Hur ska jag kunna hitta något roligare? Det här slår ju till och med sims (mja, kanske är lika roligt ändå)!

Det här är min morbror Pär. Har lagt in en bild på honom förrut, men det var liiiite sämre kvalité på den bilden. Den var nämligen tagen med min mobiltelefon.



Min tremänning Tilda. Sötpaj!

Morfar har nya brillor.



Gustaf var inne i sitt simsspelande så jag passade på att ta en bild. Jag är så glad att han också insett hur roligt det är att spela sims! Han spelar 2:an, men det är ju lika roligt som 3:an. Han gör mest helt galna familjer. En kille som bodde med 7 bebisar t.ex. Alla bebisarna hette Blöjbarn, hahahhaha.

Nu ska jag fortsätta sprida glädje. Hehe.

/ Emelie (det går inte att få in hjärtat! gaah!)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh! Va avundsjuk jag blir!!!!! Vad är det för kamera btw?

2009-10-18 @ 17:47:32
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh mums! har också de strösslet på mina tårtor xD

2009-10-19 @ 00:57:32
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0