o'boy, vilket vackert väder

Jag har nyss druckit ett stort glas o'boy. Jag som inte ska dricka mjölk! Idag drack jag mjölk till lunch också... verkar ha hamnat i en svacka. Men nu får jag väl veta om jag är laktosintolerant eller inte.

Idag har jag haft ont i huvudet. Vår klass har varit ett enda stort skrikande apgäng idag, jag fick nästan öroninflammation. Fick tillbaka SO-provet, 11/14. Helt okej. Klockan 5 är det något med gymnasiefriskolorna i gävle i gasklockorna, kanske ska ta och gå på det. Mamma får följa med då, Frida ska gå och tror jag och Sofia. Linn vet jag inte.

Måste plugga idag! Spanskaprov och matteläxa. Vi har prov i gympa imorgon, och jag har inga papper att plugga med. Jag var sjuk när det fick papper, så jag får väl gå till biblioteket och titta efter någon bok. Nu ringer min mobil.

Det var mamma. Hon sa att hon hade sett att jag hade en läxa i bild tills imorgon. F-A-N. Jag hade ingen aning! Skit också, bildboken är i skåpet och jag förstår inte alls vad man ska göra. Och så har jag inte lämnat in förra veckans läxa. Framgångsrikt.

Nu gick jag in och tittade igen. Det står v.42! HALLELUJAH!


/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0