otålig och uppspelt

I somras glömde jag bort hur det kändes att frysa. Nu har det kalla höstvädret påmint mig. Kanske börjar bli dags att ta fram vinterjackan nu? Jag höll på att frysa ihjäl på hemvägen, vinden blåste innanför jackan!

Jag känner mig otroligt otålig och uppspelt just nu. Jag kom nämligen att tänka på kameran som antagligen gömmer sig någonstans i lägenheten. Fick en impuls som sa åt mig att gå på jakt i mammas och pappas sovrum, men jag hann hejda mig. Det känns bara så onödigt att vänta till på söndag, jag vill ju ha den NU! För er som har missat så fyller jag 15 år på måndag och den 23:e fyller bloggen 1 år! Det måste ju firas på något sätt! Tänk att det har gått ett helt år sedan jag skapade bloggen. Kommer till och med ihåg när Linn sa att hon hade gjort som Sofia och skaffat sig en blogg. Då ville jag också prova på att ha en egen blogg.


Mitt allra första inlägg.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Mor

Du låter bli att gå på jakt!!!!!!!!!!!!

2009-10-13 @ 16:39:57
Postat av: Sofia

Hahhah, jag glämde fira min blogg, Som fyllde år förra månaden, den 19e,,Så jag får väl göra det nu ist! GRATTIS NOSSLE! :D Herregud vad jag är trött<3 Godnatt! 

2009-10-13 @ 22:23:14
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0