too bad

Jag skulle egentligen följa med Linn till stallet idag, men mamma vill att jag ska vara hemma med Gustaf. Hon vill inte att han ska vara själv. Så det var trist. Vi får ta det någon annan dag. Jag hittar typ inte dit heller, så jag behöver nog skjuts, haha. Skulle väl irra bort mig på vägen...

WILMA ÄR SÅ DRYG. Hon borde läggas in på mentalsjukhus för katter eller något, hon kommer driva mig till vansinne om hon fortsätter kraspa såhär på min dörr hela tiden. Det är extremt irriterande. Nu måste jag klä på mig, jag och Gustaf ska träffa pappa vid affären kvart över 11. Han ska köpa mat åt oss. Wie.

Förresten har jag ont här och var. Stötvis kommer det, det är väldigt obehagligt! Som små elektriska stötar liksom, i armarna och benen. Det gör ont. Hade det redan när jag vaknade på en punkt i benet, och nu är det här och var. Skumt!

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0