emliaaah

Solen skiner, men ändå är det mulet. HUR? Varför är det på detta viset?

Mamma åkte till Göteborg igår för att gå på bokmässa, och idag vet inte pappa vad vi ska äta. Därför ville han att jag skulle komma på något. Hmmmmm... jag föreslog Max direkt. Men nej. Sedan fick jag blackout och blev trött så jag rådfrågade Gustaf. Han föreslog bara kassa saker så pappa la på. Hehe, vi får väl se vad det blir då.

Idag hade vi matteprov. Det gick nog bra. Men det trodde jag om four operations-provet också, och det failade jag på. En viss person pratade hela tiden under provet, jag var på god väg att bli galen! Och några personer satt och kastade pappersflygplan som alltid. När är man för gammal för pappersflygplan egentligen? Jag trodde att sådana var hot stuff när man gick i trean, men nej nej - tydligen är de fortfarande roliga när man går i nian.

Nästa vecka är det säsongspremiär av Grey's Anatomy!!! Can't waittttt.



/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0