,

Jag är hemma idag. Känner mig väldigt förkyld faktiskt, undrar när jag ska sluta vara så! Hostar, nyser och snorar. Dessutom har jag ont i huvudet nu också.

Det där blev ju inte alls gnälligt!


La mig och sov igen imorse, precis när mamma gick och sov till 11. Hur nu än det gick till. Om jag somnar om på morgonen kan jag sova hur länge som helst. Men nu var det någon som började böka med något i lägenheten ovanför, så jag vaknade.

Måste plugga till SO-provet idag, och helst NO-provet också. Problemet är att jag inte har NO-grejerna hemma, så jag kan inte plugga. Jag önskar jag var pigg nog att hoppa på cykeln och cykla iväg till skolan, men det är jag inte. Dessutom vet jag inte ens om jag kommer gå till skolan imorgon. Äh, jag mejlar ms McElhinney.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0