färg

Tydligen har jag fått tillbaka lite av min vanliga ansiktsfärg nu. Mamma och pappa säger att jag har varit likblek. Jag vet inte, har ju inte tittat på mig själv i spegeln särskilt mycket de senaste dagarna. Jag är väldigt säker på att jag har haft svinisen. Torrhosta, hög feber, ont i halsen, ont i huvudet. Idag mår jag bättre, men har fortfarande jävlig hosta och tungt huvud. Får se om jag går till skolan imorgon, vill ju inte åka på lunginflammation. Känns fortfarande rossligt när jag andas, och jag känner mig fortfarande förkyld. En jävla sjukdom att hålla i sig länge. Men nu kan jag i alla fall bocka av svininfluensan på min lista av saker att göra i höst. Check!

Har inte skrivit en liten rad på min novell ens. Faktum är att jag inte ens vet vad jag ska skriva om. Det känns som att alla kommer skriva ungefär samma sak eftersom att det ska handla om alkohol. Jag tycker inte om att vara tvungen att skriva om en speciell sak, jag vill vara fri att skriva om vad jag vill. Det blir aldrig bra att tvinga fram det. Jag brukar skriva hemma, när jag kommer på något. Ibland får jag snilleblixtar som jag måste skriva ner. Och så skriver jag ju såklart på bloggen, men det är ju en annan sak. Det är mest bara för skojs skull, tidsfördriv.



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: M I M I

ah jag vet.. bara för att jag vägrade gå till doktorn eller ta medecin och sånt. så du klarar dig nog bättre än mig :D haha.

2009-09-13 @ 15:10:53
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Louise

jadu den där novellen alltså, jag skrev min på 15 minuter natten mellan fredag och lördag, på gränsen till spyfärdig p.g.a chips, godis, glass, vindruvor och otroligt många liter coca cola. Prova det. Den blev rätt bra alltså!

2009-09-13 @ 18:24:39
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: estefany

åh sånn kärra ska man ju ta sig fram på vägarna, de vore nått! xD

2009-09-14 @ 18:36:57
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0