gnällig

Mamma hatar när jag är gnällig. Och jag älskar att vara gnällig.

Jag mår inte bra. Wilma väckte mig inatt. Hon kraspade på dörren. Jag gick upp och skrek åt henne, tog nässpray, och somnade om. Var tvungen att ta av mig min pyjamaströja också, jag var kokhet. Jag vill vara frisk.

Känner absolut inte för att åka till stugan imorgon. Mamma vill hemskt gärna åka, och jag har sagt att jag kan stanna hemma själv, men det får jag inte. Men jag vill vara hemma. Vill ha eget rum när jag är sjuk, inte kul att dela med Gustaf. Skulle säkert störa honom i sömnen, snarka och så, höhö. SnarkarN. Är ju så täppt i näsan.

Nu ska jag vila och kanske ta en ipren.

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0