HAHAHHAHAHAHAHAHHHA

Jag gick nyss till ICA söder. Det låter ju inte sådär HAHAHHAHAHAHAHAHHHA. Men när jag gick dit så gick jag bakom en tant med konstigt ben, som gick rätt långsamt, och hon hörde inte att jag gick bakom henne. Precis när jag skulle gå förbi henne la hon av världens prutt! JAG HÖLL PÅ ATT DÖ. Det kändes ju fel att börja asgarva så jag gick snabbare så att jag skulle kunna fnissa. Pinsamt för henne. Sedan var jag tvungen att hålla mig för skratt hela tiden på affären, hela tiden medan jag betalade och hela vägen hem. Sedan kunde jag skratta.

Idag fick vi göra matteprov, trots att det var till på onsdag! Vår mattelärare var borta hela förra veckan och idag var hon också borta. Undrar var hon har tagit vägen. Svinis? Det gick helt okej ändå. Sedan var det spanskaprov, det gick också helt okej. Inte superbra. Men bra. Vår spanskalärare ska sluta. JAAAAAAAAAAAAAA. Det kunde man ju inte säga när man satt där och lyssnade på henne berätta att hon ska flytta till Göteborg, det var faktiskt svårt att inte skratta av ren glädje. Så nu ska vi få en ny lärare! Jag har absolut ingenting emot henne som person, men man förstod ju ingenting! Hon kunde ju ingen svenska, och knappt engelska.



Höj volymen! Luta dig tillbaka och försök att inte skratta.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0