ja, hallå ja, mmh, just det

För en stund sedan gick vi och tog emot mamma på tågstationen. Hon hade köpt en bok åt mig! En fotobok av Scott Kelby (skön snubbe liksom), och den verkar jättebra! Läste första delen direkt när jag kom hem, men nu måste jag ha min kamera för att kunna fatta något. Så jag längtar till min födelsedag! Jag har bestämt vilken kamera jag ska ha nu; Canon 20D. Den rekommenderade han, och så rekommenderade han en Nikon-kamera också, men av någon anledning säger min magkänsla att jag ska köra på Canon.

Jag åt nudelsoppa i eftermiddags och brände tungan rejält. Jag var tvungen att sitta med isfiskar (vi har isgrejer formade som fiskar, häftigt) på tungan ett bra tag innan det blev bättre. Anteckna.

Spanskaprovet! Jag pluggade till FEL prov! Jag hade ju inte varit på en enda lektion under tiden vi jobbade med kapitel 2, och jag trodde att det var kapitel 3 vi hade prov på. F-a-n. Det var helt klart det sämsta provet jag någonsin gjort.



Hm. Är inte säker på om det här är den, men något liknande i alla fall. Måste kolla upp det där.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

wow vad coolt! Vi har också isfiskar xD <3

2009-09-26 @ 21:56:59
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Adore

sv: Det tycker jag abslout du ska göra :)

2009-09-27 @ 12:50:10
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0