kul får man ha när man är död

Pappa vann ingenting igår. Inte en endaste liten miljon. SKA DET VARA SÅ? Orättvist. Jag skulle kunna ha kul med några miljoner. Då skulle jag skita i gymnasiet, köpa en kamera och bara ta bilder på saker. Hela tiden. Jag skulle ha en kamera på huvudet och fota varenda liten sak. I Grekland. Eller New York. Eller Grand Canyon! Och så skulle jag bestiga Mount Everest och vara odödlig.

Man får väl drömma?


Idag fyller min kusin Elin 14 år. Grattis! Välkommen till the world of the fjortisar. Synd att vi inte kan komma och äta tårta, förkylningsepidimin tar kål på oss. Jag har klarat mig hittills! Dock verkar alla andra ha blivit smittade. Svinisinfluensis? No? Jag vill inte dö än.

Jag ska göra ännu ett försök att fixa designen. Igår verkade inte blogg.se fungera som det skulle. Fast så har det varit hela veckan.

Förresten ska jag följa med Sofia till Kanarieöarna. Jag ska ligga i hennes resväska på planet.



/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0