rassel

Idag har jag ingen feber, tjoho! Jag har bara en jävla hosta. Och när jag andas kittlar det i bröstet. Jag vill slita ut bröstkorgen och rensa den. Rensa lät ju normalt, men det är så det känns! När jag vaknade kunde jag inte andas, var helt igentäppt i näsan! Förkyld, förkyld. Bajs.

Mamma, pappa och Gustaf ska till järnvägsmuseet idag och jag får inte följa med. Även fast jag vill. Jag vet att jag inte kan, det är bara det att jag är så trött på att sitta i den här soffan. Jag är så trött på att titta på teve. Jag är så trött på att vara sjuk.

Det är soligt ute, men det är kallt. Det är ett riktigt tecken på vinter. Det suger! Jag vill inte ha vinter. Det känns bara hemskt jobbigt med snö och skit. Men lite mysigt med jul. Vi planerar att åka utomlands i jul! Istället för julklappar. Jag önskar mig bara två saker i år: en kamera och Edward.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

Skönt att du är bättre.Hoppas du kan gå i skolan på måndag,Kram gullhjärta från mormor och morfar.

2009-09-12 @ 12:34:46
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: sofia

vad tur att du mår mkt bättre ;) <33

men edward är min, bara min :P

2009-09-12 @ 18:28:20
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Petra

Edward i Twilight? (nån annan E vet jag inte om).

Om det är han du menar så är han upptagen.

Han är Ebbas! ;-)

Hon är tokkär i honom...

2009-09-13 @ 06:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0