aprilsnö

Imorse när jag gick till skolan fick jag ett skrattanfall. Ensam. Det snöade så att jag inte kunde se vilket håll jag gick åt och det resulterade i att jag gick in i en massa saker. Sedan åkte en bil förbi och skapade en tsunami av skitig snö över mig. Då blev ju allt bara ännu festligare, och då kunde jag inte hålla mig längre. Det var så komiskt att jag kände för att rulla runt i den äckliga aprilsnön (är det inte sjukt?) och skratta.

Men det gjorde jag inte.

Efter den roliga promenaden till skolan var det nationellt prov i matte. Tema Kina. Det var ett recept på någon kinamatgrej i provet (jag vet, sjukt att ha med matlagningstips i nationella proven i matte) och jag blev jättehungrig. Det lät gott och jag hade knappt ätit någon frukost. Lyckad man är.



Hahahahahaha. Jag älskar den här bilden. Jag är så liten. Och simpuffarna... hahahahaha.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

söt bild =)

2010-04-23 @ 07:15:13
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0