blah

Skolmaten idag var ungefär lika äcklig som jag trodde att den skulle vara, gissa hur hungrig jag är! Fast jag är hungrig utan matlust. Magen kurrar men jag mår illa när jag tänker på att äta. Jobbigt värre.

Klassen är helt okej måste jag säga! Hittills gillar jag den. Men jag är helt slut efter dagen. På slutet skulle vi gå runt till alla olika byggnader i grupper och ta reda på saker om skolan. Helt blöt blev man. Och trött. Vi skulle räkna trappstegen upp till bildsalen och den är jättehögt upp. Så det blev väl ungefär 130 trappsteg. Uh.

Kommentarer
Postat av: Moa Granström

jag trodde aldrig att den skulle vara såhär äcklig, det är hemskt!!!! men jaja. hoppas allting går bra i skolan för dig! jag tycker att vi borde ses i helgen och snacka, några av de andra tjejerna kanske oxå vill hänga på :)<3

2010-08-24 @ 19:18:40
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0