fotarN moa!

Idag var jag med Moa och Sofia, Moa skulle fota oss med sin nya najsa kamera. Sofia mådde dåligt så hon blev tvungen att åka hem, stackars Shrek. Därför blev det bara bilder på mig. Sofia mår bra nu igen i alla fall som tur är!



Ja... vad säger man? Nog för att man skrattar mycket när man är med Moa men vad fan skrattade jag åt här? Önskar att jag kom ihåg vad som framkallade ett sådant där garv, hahaha.



Ba: "såhär står jag varje dag, lutad mot en lyktstolpe mitt ute på landet."



Strippar mitt på en gångväg där folk kommer och går, det är också något jag gör dagligen.





NÄ, STOPP DÄR VA!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: shrek samuelsson

HAHAHA, vilka härliga bilder! :D

2010-08-05 @ 00:39:51
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Moa

ME LIKE! :D jag ska sätta mig ner ikväll och retuschera bilderna :D

2010-08-05 @ 11:30:59
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0