positiv tjej

Jag har sett mitt schema nu (att ha en mamma som jobbar på skolan man ska börja på har sina fördelar, hehe) och det ser rätt bra ut! Minst ett medieämne varje dag förutom på torsdagar och en heeeeel dag med media på onsdagar. Sjukt awesome!

Imorgon börjar det ju. Jag försöker att inte tänka så mycket på det. Jag ska bara gå dit och bli uppropad och sen ska mamma få köpa chips åt mig. Det låter faktiskt ganska bra. Det kommer bli skitbra, japp. Och kul.

Sååå... nu ska jag fortsätta ha överdrivet positiva tankar om morgondagen och måla naglarna.



Men fyfaaan vad jag kommer sakna er tjejer. Helt galet mycket! Ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: Lo

du e best

2010-08-22 @ 22:06:58
URL: http://louisewi.blogg.se/
Postat av: Moa Granström

det är helt sjukt att vi inte går i samma klass längre :o men vi får inte låte det gå för länge innan vi är med varandra, vi måste hålla ihop ändå <3

2010-08-24 @ 19:13:43
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0