shopaholic

Tittar på En shopaholics bekännelser och känner för att kräkas. Vilken sjuuukt dålig film. Trodde inte att en film kunde vara lika dålig som Shopgirl men den här är faktiskt det. Är alla filmer som innehåller ordet "shop" dåliga? Verkar vara så. Extremt ytlig och jobbig, jag hänger inte med alls i handlingen. Kan i och för sig delvis bero på att min DVD bestämde sig för att hoppa över en stor del av filmen där hon verkar ha tiggt pengar av en kille i en korvkiosk som sedan blir hennes chef på någon konstig ekonomitidning. Uääääääk.

Funderar på att läsa något istället för att titta på den här skiten. Nu står huvudpersonen och hennes kompisar framför en spegel och skriker som pyskopater över en klänning som bara är "SOOOOOO HEEEER!" Orkar inte. Nu stänger jag av innan jag får men för livet.



Att kalla den här filmen för "en härlig blandning av Bridget Jones Dagbok och Sex And The City" är bara... helt fel.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Moa Granström

Jag tyckte också att den var skitkass!!!!

2010-08-16 @ 01:35:18
URL: http://moagranstrom.blogg.se/
Postat av: Fia

Har inte sett filmen men boken är ganska rolig dock :)

2010-08-16 @ 16:19:19
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0