ska man blogga lite kanske dårå

Jag mår lite bättre idag. Förlåt för mitt meltdown-inlägg igår, jag mådde inte så bra. Halsen känns fortfarande konstig och huvudet värker, men det funkar.

Imorgon börjar jag 11 och sedan har jag matte, lunch och arbetsmiljö och säkerhet (fråga inte ens vad det är för något) och sedan får jag gå hem. Hiyah! Jätteskönt när jag är sjuk och döende och lat.

Förresten är jag lite avundsjuk på att vissa verkar ha fått sina datorer redan. Hallå? Min macbook tack? Ge mig? Nej. Jag måste vänta i två veckor. WÄÄÄH.

Gud vad barnslig och otacksam jag är. Jag ska fan få en macbook helt gratis, tacksamhet tack (tacktacktack).

Jag känner mig fortfarande inte helt 100 (snarare runt 10 eller så) och det märks ju rätt tydligt när man läser det här. Därför ska jag titta på Bridget Jones och MÖJLIGTVIS sätta på mig något annat än pyjamas. Fast nja. Det blir nog inget med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0