spåkulan

Ni vet den där spåkulan på facebook? Jag har blivit lite halvt besatt av den på senaste tiden. Fast den säger oftast helt obegripliga saker som jag inte fattar.

Den sa nyss: "Ett mobilsamtal kommer att göra dig förvirrad men lycklig."

Så nu förväntar jag mig ett mobilsamtal här! Ring och gör mig förvirrad och lycklig. Tack.

För några dagar sedan sa den att jag skulle få en dejt också. Joru, tack för den. Fast jag har faktiskt två dejter. En med Sofia och Moa ikväll och en med Linn imorgon. Om det nu räknas som dejter. Antagligen inte.


Jag har tråkigt. Jag måste städa, usch usch usch. Vill inte.





Mamma fotar mig som fotar pappa. D0min03ff3kt.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är också besatt av spåkulan! ;o Idag stod det att jag skulle söka jobb och att det kommer dyka upp ett ganska snart. Nyss ringde en tjej som vill att jag ska börja jobba åt henne i september. Barnvakt en gång i veckan :'D Är inte det ganska creepy?

2010-08-01 @ 15:52:21
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: G05t4F

En praktfull pelikan på bemärkelsedan! Ja ha den äran, ja ha den äran och konstruktera!

2010-08-02 @ 13:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0