trasigt hår

Igår var jag med Linn och sedan gick vi på sommaryran med Moa och Madde. Senare kom Julia också. Det var rätt najs, fast det fanns inte så mycket att göra där.





Jag har börjat använda mina glasögon lite mer för att vänja mig utifall att jag skulle bli halvblind på riktigt en vacker dag. Så igår hade jag glasögon på mig, de syns liiiiiite på bilden. Vajert.

Idag klippte jag mig. När jag kom hem sa Gustaf "ditt hår såg så trasigt ut innan."

Med andra ord var det verkligen dags att klippa det.



En glad bild.



En ledsen bild.



En normal bild.


Uppenbarligen så kommer inte jag och egobilder överrens.

Jag kom på ett jätteroligt skämt idag men jag har glömt det.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0