1 december

Första december idag. Jag fattar det inte. Jag är fortfarande inställd på sommar, även om jag börjar tycka att det ska bli lite mysigt med jul. Jag har inte haft någon RIKTIG julkänsla än, trots att det står ljusstakar i alla fönster och jullistan på spotify är fixad.

Idag har vi graf hela dagen, helt okej. Vi har återskapat annonser i indesign och lärt oss om PDF-filer. Fast jag vill gå hem, är på dåligt humör. Har ingen lust att göra någonting alls.

Goddag herr Återskapad Annons. Fast jag ska nog ändra rubriken. Fult typsnitt.


Bättre? Åååååå, jag vet inte.

Uppdat: Blev första typsnittet med andra färgen. Blev det bra? JA EMELIE. DET BLEV BRA. SLUTA ÄNDRA SAKER NU, DITT SÄR.

Kommentarer
Postat av: linn

hihi emelie <3 båda var snygga ;)

2010-12-01 @ 13:01:42
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0