aj. aj. aj. aj.

Ont. I. Magen.

JULAFTON IMORGON. Jag är taggad. Har inte firat jul på två år, men nu är det dags. Nu jävlar. Det ligger redan julklappar under granen här hemma, ska gå och klämma lite på dem senare tänkte jag, hehe.

Ska värma upp inför julafton med sushi ikväll. Och imorgon förväntar jag mig något helt fantastiskt i lucka 24 i chokladkalendern. Fast det gör jag varje år. Och blir lika besviken varje gång. Det är alltid en vanlig chokladbit med ett tråkigt mönster. Lucka 24 borde ju egentligen vara en jättestor chokladbit med värsta 3D-mönstret.


Kommentarer
Postat av: linn

hahaha, du är allt för rolig emelie ..... ;D

2010-12-23 @ 17:53:42
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0