big fat no

Efter en tur på stan kan jag konstatera att klänning och kjol inte är något för mig. Det funkar helt enkelt inte. Jag känner mig dum bara jag tittar på en klänning. Det blev en t-shirt med tryck. Hehe. Vad annars liksom?

Det var Beatlestryck på tröjan jag köpte och när jag kom hem så satte jag på I Want To Hold Your Hand i biosystemljudgrejen. Sedan gick jag in på Louises blogg och då hade hon skrivit ett inlägg om The Beatles. Jag känner mig förföljd av dem. Snart kommer väl Paul McCartney och knackar på här.

 


Kommentarer
Postat av: linn

emelie loooves klänningar ;)

2010-12-31 @ 16:06:30
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: andrea

the Beatles <3

2010-12-31 @ 17:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0