citykor

Jag ligger i sängen och försöker hitta youtubeklipp med Johan Glans som jag inte har sett än. Har nämligen sett nästan allt med Johan Glans så det är lite av en utmaning att hitta nya saker. Har lust att skratta lite, mår inte så bra. Är inte snorig. Men huvudet värker och halsen känns konstig. Det är uppenbart att något är fel med mig, men det är inte så uppenbart vad det är för något. Har känts såhär i flera veckor, men nu börjar det bli värre. Blir knäpp på det.

Nu ska jag fortsätta min skattjakt (eller ska jag säga skrattjakt? Hahahahaha. Ibland är jag rolig alltså).

Titta på det här. Han kommer att få ditt hjärta att sjunga, jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahahahahahaha, jag tror jag känner mig precis som dig just nu!! skrattar så bara tårarna sprutar medans man har värsta förskylningen och febern i sig!!! :D :D fan va grym han är.



MU

2010-12-13 @ 00:53:13
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0