dålig dag

Vaknade på fel sida imorse. Var helt sjukt trött och ville bara fortsätta sova, MEN NEJ. DET FÅR MAN JU INTE GÖRA, DÖDSSTRAFF PÅ DET LIKSOM.

Sedan har mitt halvdåliga humör suttit i hela dagen. Och på gympan hade vi skridskor. HAPP. KUL. Fast nej. NEJ. Jag ramlade och ville helst grina och sätta mig på bänken och tjura. Men då hade jag fått frånvaro, och jag har redan alldeles för mycket frånvaro på gympan så var ju tvungen att plåga mig igenom det och ha ont. Och så skulle vi leka lekar. På skridskor. Och dra varandra. Jag var livrädd hela tiden.

Och nu när jag kom hem var jag på så dåligt humör att jag ville dö. Och då blev mamma typ arg eller sur på mig eller något. Och det hjälpte jättemycket. FAST ÅTER IGEN, NE.

Ibland är det skönt att ha en blogg. Och bara skriva ut precis hur bajs allt känns. Det är min ventilering. Och vill man inte läsa om hur bajs jag tycker allt är så kan man faktiskt kryssa rutan. Sådeså.


Bild från idag som gör mig på lite bättre humör. Jag skulle ta en bild och då satte Martina ner sin hand framför kameran. Handen ser lite ut som en rumpa. Ser ni det? Hahahaha. Bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0