döda mig

Om jag måste se EN TILL status på facebook där det står "Skicka ett nummer till mig via privat meddelande så skriver jag vad jag tycker om dig utan att någon vet att det är du."

Ja, men gud vad roligt. Alla vill ju läsa "79 - Jag känner inte dig så bra men du verkar jättesnäll!" Eller? Och är det inte sjukt att vi faktiskt skriver på facebook vad vi tycker om folk? Även om man hatar någon så tror jag inte att man kommer skriva "79 - HATAR DIG." Så lejm.

Förresten så saknar jag macen. Hatar min stationära.


Kommentarer
Postat av: tess

sv; hahaha neejdå det tror jag inte ;) du ser ut som en vigjävel ;D

hahah såå sant egentligen! alldeles för många som skriver; jag känner dig inte så bra men du verkar snäll! haha :'D

<3

2010-12-17 @ 08:28:26
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0