doris

Tjenare Gösta, läget?!

Eh, vadå Gösta? NEE, JAG VET INTE.

Hahahahahahaha, ni förstår inte hur TRÖTT jag är. T-R-Ö-T-T. Har varit på badhuset och simmat med klassen idag. När man har badat blir man alltid alldeles mosig, och när man dessutom inet kan ANDAS när man är i vattnet så blir allt jobbigare. Jag kan inte andas när jag är i vatten. Inte under vatten, utan i vatten. Jag får som en bubbla i bröstet. Så därför har jag haft hicka nu ett tag eftersom att jag hade andnöd i en timme. Jag och Martina bubblade i bubbelbubblarn också. Det var skönt.

Snart ska jag bege mig till stan för att träffa Louise, så jag borde göra något åt mitt fuktiga hår. Så det ska jag göra nu. Var bara tvungen att checka facebook. Startade dinosauriedatorn bara för att kolla facebook och bloggen. Lillmacen är hos teknikern och blir uppdaterad. Förväntar mig att få tillbaka en alldeles skinande glad macbook imorgon. Mm.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin och söt tjej du verkar vara! Puss ha en bra jul tjejen :)

2010-12-16 @ 21:04:46
URL: http://emmstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0