hai

Är jag den enda som inte tittar på Victorias Secret-grejen ikväll? Överallt på facebook ser jag "VICTORIAS SECRET NU, YEYEYEYE." Jag ba jaha? Linn visade mig klipp från det för några veckor sedan, så jag har fått min dos av den där Victorias hemlighet nu, hehe.

Vad har jag gjort idag då? Jo, jag har varit extremt nördig. Har spelat TV-spel med Gustaf. Thrillville. Vi spelade också datorspelet som jag fick av honom i julklapp. Älskar det. Det var väldigt praktiskt att ha honom som hjälp eftersom att han är så smart, han vet liksom vad man ska göra. Trots det behövde vi ändå använda walkthrough ibland... jag vet. Vi suger.

Jag har filmat en hel del idag också. Helt onödiga saker. Men jag måste ju använda min flipcam. Duuh.

Imorgon är det nyårsafton också. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Önska mig lycka till med det.

Skitsnygg tattoo som jag skaffade på Kreta i somras (fick den med en glass. Hade antagligen varit roligare om jag hade varit 10 år yngre). Jag saknar Kreta.

 


 

Försöker lista ut vad poängen med det här inlägget var. Kommer inte på något. Fanns ingen tanke bakom det. Bra där.


Kommentarer
Postat av: Lo

du vet säkert detta redan men charlies album finns på spotify. Klart slut.

2010-12-30 @ 23:18:38
URL: http://louisewi.blogg.se/
Postat av: linn

victorias secret fashion show föööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööör bra :D:D:D:D:D

2010-12-31 @ 13:39:59
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0