VAAAAA?!

Gick tillbaka i arkivet till november förra året och hittade det här:

"Jag fick reda på en sak idag som jag höll på att dö av igår kväll. Jag var bara tvungen att få veta, annars hade jag blivit galen. Nu vet jag. Hahahahahaaa. Ska jag berätta? Nej, det ska jag inte göra. dum är jag i alla fall inte."


VAD ÄR HEMLIGHETEN?! Vad var det jag hade fått reda på???? Jag blir galen här. Jag kommer inte på det. Jag kommer att dö om jag aldrig kommer på det. Någon jag berättade det för som kommer ihåg? Haha. Gud, tänk om jag inte berättade det för någon. HUR SKA JAG DÅ KOMMA PÅ DET? DET HÄR KOMMER ATT ÄTA UPP MIN HJÄRNA.


Snälla säg att jag sa det till någon. AAAAAH. Löjligt frustrerande.

Nu ska jag träffa Shreksen. K BYE.

Kommentarer
Postat av: David Ben-Gurion

Svaret kommer i ett rim den 24/12!!

2010-12-19 @ 18:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0