dagen degen

När jag kom hem idag var jag verkligen utmattad. Jag vet inte vad som hände, men jag kollapsade i sängen bredvid Wilma och satte på teven. Såg Top Model och sedan... somnade jag. Jag brukar aldrig somna på dagarna. Men idag! Då somnade jag. Pappa kom in vid halv sju och då vaknade jag. Är fortfarande jättetrött även fast jag sov i någon timme.

Som tur är har vi inte så mycket läxor. Skönt.

Otur är att vi har nationellt prov i svenska imorgon. Läsförståelse. Aaaah! Men det ska nog gå bra. Hoppas jag. Man får inte äta något och man får ENDAST ha vatten. Löjligt. Jag är så trött på Engelska skolan. Funderar på att ta med mig en stor flaska cola och en chipspåse storlek XXXL bara för att jävlas. Men det ska jag inte, så rebellisk är ju inte jag liksom.



Haha, Linn! Kommer du ihåg det här? Måste vara mer än ett år sedan nu.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

AWH, hahahhaa. Mina älsklingar!! <3 :D

2010-02-09 @ 12:53:57
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0