JÄVLA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Jag kunde inte hitta min plånbok. Fick P-A-N-I-K. ID-kort, bankkort och pengar i den. Borta! Den var ingenstans hemma så jag gick till skolan för att titta i skåpet.

Var den där? Nej. Sådant flyt har inte jag.

Jag visste inte vad jag skulle göra, men kom på att jag hade den på Korpen igår när vi hade gympa. Så jag gick till Korpen och frågade om de hade hittat någon plånbok.

Hade de hittat någon plånbok? Nej. Sådant flyt har inte jag.

Så jag blev alldeles förvirrad och fattade inte var den kunde vara. Så jag gick hela vägen hem igen.

Vad ser jag på skostället sekunden efter att jag kommit innanför dörren? EN JÄVLA PLÅNBOK MED EN ROSETT PÅ. Åh, vad trött jag blev. 45 minuter av letande utan resultat. Och så var den hemma hela tiden.

Så. Bra start på helgen.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: linn

Haha, sådär brukar det vara för mig å .. ^^ Man blir så jäkla arg :D<3

2010-02-06 @ 21:53:50
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0