melissa horn

Jag skulle ner på stan efter skolan idag och köpa pennor, och Linn hängde med. Jag skulle bara ha pennor och sedan skulle vi åka hem var det bestämt. Men näääää, vi blev kvar på stan i en och en halv timme istället, haha.

Köpte i alla fall en penna till skolan och några sudd. Har blivit galen på att vi inte har haft några sudd här hemma.

Nu sitter jag och försöker överföra min bild på canvas. Bildläxa. Får ryck eftersom att det blir så mycket sämre när jag ritar det på stort papper! Onödigt att först rita en sak på ett litet papper och sedan rita samma sak igen, fast på större papper. Jag lär mig nada av detta.



Här är min arbetsplats för tillfället. Det nyinköpta suddet kommer vara borta inom kort om jag fortsätter sudda så mycket som jag har gjort hittills. Det blir ju kasst!

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0