snodde från sofias blogg

NAMN: Emelie. Duh.
SKOSTORLEK: 37-38
HÅRFÄRG: Brunt. Jättetråkigt.
ÄR DU KÄR I NÅGON: Nej.
TYCKER ANDRA ATT DU ÄR ATTRAKTIV: Löjlig fråga. Hur ska jag kunna veta?
DRICKER DU: Vatten, läsk och o'boy men annars är det rätt torrt här.
ANVÄNDER DU DROGER: Pfft.
RÖKER DU: Nej.
VILKA SKOR ANVÄNDER DU: När jag kan använder jag helst converse. Gick till skolan i converse nu i några dagar, men det blev för kallt så idag tog jag vinterskorna.

HAR DU NÅGONSIN...
GRÅTIT ÖVER EN POJKE: Ja.
GRÅTIT ÖVER EN FLICKA: Ja.
LJUGIT FÖR NÅGON: Japp.
VARIT I SLAGSMÅL. Nope.
BLIVIT ARRESTERAD: Neeej.

VEM...
ÄLSKAR DU: Orkar verkligen inte räkna upp alla jag älskar.
AVSKYR DU: Den listan kan göras ganska lång. Jag stör mig på många, hähä.
DELAR DU MEST MINNEN MED: Oj då. Vet inte.
STÖR DU DIG PÅ: Som sagt, jag stör mig på många.
LAGAR MAT: Mamma.
DISKAR: Pappa och mamma.

KLÄDER...
VAD ANVÄNDER DU JUST NU FÖR JACKA: En vit. Jag hatar den, dragkedjan är trasig och går upp ibland.
FAVORITFÄRG PÅ KLÄDER: Spelar inte så stor roll.
HUR MYCKET KÖPER DU KLÄDER PÅ I MÅNADEN: Vissa månader köper jag mycket kläder och andra köper jag inga kläder alls. Beror helt på!
FAVORITMÄRKE: Jag kan verkligen ingenting om märken.

DITT RUM..
STORT, LITET ELLER MITTIMELLAN: Ganska stort.
FÄRG PÅ TAPETERNA: Tre vita väggar och en vägg som är vit, rosa, svart.
FÄRGER SOM GÅR I RUMMET I ÖVRIGT: Vitt och svart.
FAVORITMÖBEL I RUMMET OCH VARFÖR: Mitt skrivbord. 1. Den har datorn. 2. Det är 2 meter långt, perfekt att sprida ut saker på.

VAD HAR DU DÄR INNE AV FÖLJANDE...
TV: Ja.
VIDEO/DVD: Ja.
DATOR: Ja.
STEREO: Ja, fast jag använder den aldrig så den ligger inknölad i garderoben.
TELEFON: Mobil.

VAD GÖR DU OFTAST I DITT RUM: Sitter vid datorn/tittar på tv/läser twilight, hähä.
VEM FÖRUTOM DU BRUKAR SOVA I DIN SÄNG: Min kudde. Och Wilma.

BLANDAT...
VAD HAR DU I DIN
JACKFICKA JUST NU: Ingenting tror jag.
SKOLVÄSKA JUST NU: Oh no. Har glömt att packa upp gympakläderna kom jag på nu! Så gympakläder.
HANDVÄSKA ELLER LIKNANDE JUST NU: Jag äger ingen handväska. Pass.
VAD ÄR DU BEROENDE AV: Sims. Jag får abstinens efter en lång period utan simsspelande.
VILKET LAND KOMMER DU IFRÅN: Sverige (tyvärr)
VILKEN RELIGION TILLHÖR DU: Ingen religion alls. Är inte kristen, inte ens döpt, hähä.
HAR DU NÅGOT HUSDJUR: Wilma, katten som tror att hon är en piraya.

VS...
SOCIAL VS ANTISOCIAL: Social. Men ibland är det jätteskönt att vara antisocial också.
KILLAR VS TJEJER: Fattar inte.
SPRIT VS ÖL: Nej tack.
RANDIGT VS RUTIGT: Randigt.
ONE NIGHT STAND VS FÖRHÅLLANDE: Gissa *blink* Nej, okej. Förhållande, I guess.
FÄRGAT HÅR VS NATURLIGT: Det beror ju helt på. Weird fråga.

SENASTE PERSONEN SOM...
SOV I DIN SÄNG: Jag och min kudde.
SÅG DIG GRÅTA: Mamma och pappa tror jag.
FICK DIG ATT GRÅTA: Oj. Det var ett tag sedan någon fick mig att gråta, så jag kommer inte ihåg.
DU GICK PÅ BIO MED: Jag tror att det var Sofia och Frida.
DU GICK PÅ STAN MED: Linn... eller mamma.
SKREK PÅ DIG: Jag tror inte någon någonsin har SKRIKIT på mig.
SKICKADE ETT EMAIL TILL DIG: Jag kollar upp det direkt! Yahoo... det var ju spännande.

HAR DU NÅGONSIN...
SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" OCH MENAT DET: Nej, jag går runt och säger det till alla utan att mena det. Duuh.
VARIT I N.Y: Nej, men jag skulle göra vad som helst för att få åka dit.
FLORIDA: Nej.
HAWAII: Nej.
MEXIKO: Nej.
CANADA: Nej.
DANSAT NAKEN: Hahahahahahha, jag dör! Skön fråga. Nej, det har jag nog aldrig gjort. Jag gör många störda saker, men det där har jag aldrig gjort.
DRÖMT NÅGOT SKITSKUMT OCH SEDAN HAR DRÖMMEN BLIVIT VERKLIGHET: Nope.
HAFT EN PÅHITTAD VÄN: Har jag säkert haft.
BRÅKAT MED DINA FÖRÄLDRAR: Inte sådär så att det smälls i dörrar och så, men det har jag väl.

PERSONLIGA SAKER
VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU: Twilight. Over and over baby!
VAD ÄR DET FÖRSTA DU TÄNKER PÅ NÄR DU VAKNAR: VAR ÄR SNOOZEKNAPPEN?!
SOVER DU MED KRAMDJUR: Nej, haha. Det sitter en nallebjörn på sängkarmen, men jag brukar inte ligga och kramas med den.
VAD ÄR UNDER DIN SÄNG: Damm.
FAVORITSPORT ATT KOLLA PÅ: Gång. Heter det så? Det där när de går, helt sjukt ser det ut. Det är grymt underhållande.
DIN ÅLDER: 15
SYSKON: Gustaf AKA Schnitzelman.
BOR: I Gävle.
PIERCINGAR/TATUERINGAR: Hål i öronen, men jag har aldrig örhängen. Me don't like örhängen.
POJKVÄN/FLICKVÄN: Nopes.


ANNAT
VEM ÄR DIN BÄSTA VÄN: Jag stör mig på folk som kategoriserar sina vänner så. DET DÄR ÄR MIN BÄÄÄSTA VÄN. Alla mina vänner är mina bästa vänner!
VAD ÄR DU RÄDDAST FÖR: Att folk jagar mig. Jag HATAR att vara förföljd. Det och att bli instängd någonstans. De två sakerna handlar alla mina mardrömmar om.
VAD SOVER DU I: Pyjamas.
VAR VILL DU GIFTA DIG: Jag vet inte om jag överhuvudtaget vill gifta mig. Vi får se.
VEM HATAR DU VERKLIGEN: En person. Men det kan jag inte skriva här. Men jag HATAR denna person.
VARIT KÄR: Njaaaaa. Inte på riktigt.
HAR DU ETT JOBB: Nej.
TYCKER DU OM ATT VARA BLAND MÄNNISKOR: Oftast.
ÄR DU FÖR VÄRLDSFRED: Ja.
ÄR DU ETT HÄLSOFREAK: Om hälsofreak innebär att sitta vid datorn, äta även fast man inte är hungrig och aldrig någonsin röra på sig, då är jag ett hälsofreak.

FAVORIT

RUM I HUSET: Mitt rum!
MUSIKSTIL: Alla möjliga. Men INTE sådan där jobbig techno.
FÄRG: Rosa och svart.
MAT: Det mesta går ner.
PARFYM: Vet inte.
MÅNAD: Maj! Eller Juli.
DAG: Lördagar.

DOM SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
GRÅTIT: Jag tror inte det.
KÖPT NÅGOT: Jag har nog inte gjort det... kommer inte ihåg, hehe.
BLIVIT SJUK: Nej.
SJUNGIT: Japp!
SAGT ATT DU ÄLSKAR NÅGON: Nej.
TRÄFFAT NÅGON NY: Nej.
PRATAT MED NÅGON: Nej, jag har suttit knäpptyst två dagar i rad.
SAKNAT NÅGON: Tror faktiskt inte det.
KRAMAT NÅGON: Jaaaa.

PUH! Nu går jag och lägger mig. OJ JÄKLAR! Det är sent. Hoppar rakt ner i sängen. Godnatt.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHA, bra de! :) Jag fattade inte heller vissa frågor xD<3

2010-02-19 @ 21:46:29
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0