2010

Nämen goddag. Här sitter jag och väntar på att det ska bli sol. Just nu är det lite mulet, men jag hoppas att det spricker upp snart.

Igår var det ju nyårsafton. Jag har filmat hur mycket som helst, men bara med mammas kamera (min har så jäkla dålig kvalitet) så jag kan inte ladda upp dem. Jag tror jag har klurat ut hur man laddar över videos till den här datorn så jag har skickat Gustaf till rummet för att hämta min kamera så jag kan ladda upp. Det kommer säkert ta flera år, men det kan det vara värt.

Eftersom att vårt hotell ligger allra högst upp på berget såg vi alla fyrverkerier över puerto rico igår. Det var fint!

Vaknade imorse av spyljud. Alltid lika härligt. Pappa spydde, vet inte varför. Nu mår han bättre i alla fall, man får väl hoppas att det inte är något som smittar.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Det finns ingenting som går upp emot lukten av färsk spya på morgonen.(...)

2010-01-03 @ 02:20:34
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: Far

Jag rapade bara!

2010-01-07 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0