jag är så glad, för jag är nöjd



NOSTALGI! På hög nivå!

Jag kommer ihåg någon gång på lågstadiet, vi skulle få se några live som hette "Anders och Putte" och jag trodde föstås att det skulle bli något riktigt kasst som vanligt. Men så blev det inte. Istället kom de här två upp på scenen. Lycka alltså, höhö. Jag blir alltid helt till mig när jag ser en kändis, även då blev jag det. När vi var i Stockholm hade vi kändisspaning. Pappa såg Sarah Sommerfeldt och sedan såg vi Anna Sahlin på Centralstationen också. Och jag såg Peter Jöback på en affisch.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

jag har alla känsliga bitar på cd, så underbart fantastiskt bra och fina sånger. Texterna är liksom jättefina och melodierna är svängiga. Videon till jag är nöjd är superb.

2010-01-09 @ 17:53:36
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0