scannarN

Jag scannade in en del bilder från lääängesedan! Jag älskar att titta igenom gamla bilder.



Nej, det är inte deras bröllopsdag. Mamma och pappa är grymt rika så de går alltid runt med sådana kläder. Fnizz.



Jag på bröllopet, 1996. Jag är alltid noga med min munhygien, moahaha.



Jag och min kusin Oskar på bröllopet också, hehehehe.



Jag ser asglad ut.



Utomlands tror jag... var kanske ett år där. Eller mer, ingen aning faktiskt.



Jag är liten. Mina simpuffar är stora.



Mamma och jag. Gustaf är också med där, men han gömmer sig. I mammas mage.



Mina byxor är fula.



Jag, mamma och mormor.



Precis när jag hade kommit till Uppsala för att opereras. Sjukhusmat, mmmmmmmmmmmmm.



En bild på mig från efter operationen. Risig?



Haha, liten bild igen. Klicka för att göra större! Inget blod den här gången. Från operationen också, och det igår var ju ingenting mot det här! Jag hade glömt att jag hade så många slangar och skit. Det fanns fler bilder, men nja, de är för risiga för att läggas upp, haha.



Bild från Kreta 2003 (tror jag).

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka fina bilder, awh vad söt du är MLI!! <3:)

2010-01-23 @ 14:39:46
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0